Reklamace a výměna

Většina našeho sortimentu triček, mikin, bot nebo kalhot má evropské velikosti a najdete u nás většinou uvedené také orientační rozměry některých velikostí. Přesto se při výběru může stát, že objednané zboží nebude sedět nebo jinak vyhovovat. Níže najdete návod, jak postupovat pokud vám nesedne velikost objednaného zboží.

Jaké možnosti se mi nabízí?

  1. Zboží Vám vyměníme za jinou velikost / větší nebo menší / podle vašeho požadavku
  2. Zboží nám vrátíte, a peníze dostanete zpět. Bližší informace naleznete na stránce podmínky vrácení zboží

Jak na to?

Stačí pouze vyplnit formulář o zpětném zaslání, který vám byl zaslán společně se zbožím a fakturou v balíčku. Pokud formulář o zpětném zaslání nebyl přiložen, můžete si ho zde stáhnout ve formátu PDF nebo WORD.

Tento formulář si vytiskněte a vyplňte vaše údaje. Označte zda-li požadujete výměnu, vrácení zboží nebo uplatňujete reklamaci.

a) V případě, že požadujete výměnu zboží za jinou velikost, doplníte do formuláře vámi požadovanou velikost zboží.

b) Pokud chcete zboží pouze vrátit (bez výměny), pak uvedete do protokolu číslo vašeho bankovního účtu, kde máme peníze odeslat.V případě, že úhrada zboží byla provedena z PayPal účtu, budou peníze zaslány zpět na váš PayPal účet. Pokud nemáte bankovní účet, zaškrtnete ve formuláři možnost pro vrácení peněz poštovní poukázkou (tato možnost platí pouze pro Českou Republiku).

c) V případě reklamace zboží popište slovy vzniklou závadu, místo závady a jak k závadě došlo.

Zboží, pokud možno také s původním obalem a přiloženým vyplněným protokolem zabalíte a zásilku pošlete doporučeně na adresu, která je uvedená ve spodní části protokolu.

Co mám čekat dál?

Dodání vaší zásilky k nám může trvat i více dní. Jakmile k nám však vaše zboží dorazí, budeme Váš požadavek neprodleně řešit.

Pokud budeme mít zboží, za které chcete vrácené zboží vyměnit, na skladě, pošleme Vám nový balíček většinou do týdne, obvykle obratem následující den.

V případě, že vámi požadované zboží na výměnu zrovna skladem u nás nebo na partnerské pobočce nebude, pak pro vás zboží objednáme (je-li toto možné ještě zajistit u dodavatelů). Naskladnění zboží bývá většinou maximálně do 2 až 4 týdnů. Pokud Vám zásilka s vyměněným zbožím nepřijde do 14 pracovních dní a nebudete chtít čekat déle na naskladnění zboží, ozvěte se prosím na naši zákaznickou linku nebo e-mailem na info@msbox.cz a domluvíme se na případném dalším postupu.

Je nějaký poplatek za vrácení nebo výměnu?

Ne, žádné poplatky nejsou účtovány.

1. Při výměně zboží - zboží, které požadujete vyměnit zašlete s protokolem k nám a my vám nově vybrané zboží zasíláme zdarma na naše náklady.

2. Pokud nevyhovující zboží vracíte, pak vám do deseti dní od doručení Vaší zásilky k nám zasíláme peníze zpět na Váš účet popř. složenkou české pošty dle vašeho výběru v protokolu.